Thursday, 15 March 2012

Roommate ku ~ ^_^

Assalamualaikum semua.. 

         16 Mac 2012.. pagi yang indah bagiku.. langit yang cerah dek sinaran sang matahari.. erm.. hari ni juga, kak Faten, room mate ku, akan pergi meninggalkan ku untuk selama-lamanya dari Unisza.. sebab dgn secara xrasmi nyer kak Faten da tamat pengajian diploma nya di sini.. insyaallah, kalu ader kesempatan kami akan dapat berjumpa lagi masa hari konvokesyen dia nanti.. mungkin dalam bulan 6 nanti..insyaallah.. namun, agak sukar sikit untuk bertemu dgn dia kerana dia tinggal di Kedah..

ok.. perkenalkan,ni la Cik Faten ^_^

Nurul Fatin Bt Razak. Diploma Akauntasi di Universiti Sultan Zainal Abidin. Lahir pada 12 Jan 1991. Orang Alor Setar ni ^_^



     berat juga hati ni nak lepas kan dia pergi.. jauh kat sudut hati ni rasa nk peluk dia kuat2..xnak kasi dia pergi..sebab selama 2 semester ni hanya tinggal ngan dia je dalam bilik ni.. ida sakit, akak jage.. ida sakit, akak y susah payah hantar ida nek ambulans, kol ambulans.. bila ida xde duit, akak kasi pinjam duit akak dulu.. bila ida ade masalah, akak bg nasihat.. ape2 yang ida xtahu, semua ida rujuk ngan akak dulu.. susah senang, kita sama2 tanggung..namun tu semua hanya sementara..

Bilik yang menyimpan segala kenangan antara kami berdua..

 tapi lepas ni, da xde siapa da yang akan teman ida dalam bilik ni.. da xley nak main masak2 ngan akak lagi.. da xde orang yang nak teman ida tengok movie sampai tengah malam.. da xde sape nak kejut ida solat subuh lagi.. . pasni, ida kene bangun sendiri..da xde tempat da ida nk citer pasl ape y tjd kat ida lepas ni.. pasni, ida xdpt nak pergi pasar malam kat sekitar Unisza ni lagi ngan akak.. memang xde gantinya akak dgn sape2 lepas ni..  sob sob.. waaa.. sedih!! :'(                                                    


sekarang.. katil ni da kosong.. xde lagi senda tawa akak.. dgr akak borak2 ngn kawan2 akak.. bau air nescafe tiap2 malam.. erm.. memg rase kehilangan sangat.. tapi xpela kak.. ida terima perpisahan ini.. akak jaga diri baik2 ea kat sana.. semoga akak dapat sambung degree lagi pasni ^_^ xpela.. ida akan simpan segala kenangan ni dalam memori hati ida ni.. akak jgn lupa ida ea.. ida sayang sgt2 kat akak.. ida memg da anggap akak macam kakak kandung ida sendiri la..

Ni la satu2 nya gambar kitorang bersama masa kat tapak konvo tahun lepas..

   Ida mohon maaf andai selama 2 semester ni kita duk bersama dalam bilik ni ida ada wat akak terasa hati dengan perangai ida, ida minta maaf sgt.. maaf kan ida ye kak.. erm.. kalu da kahwin nanti jangan lupa kad jemputan tu hantar kat ida sekali yep ^_^ ida sayang akak!

::da xtahan da air mata ni.. nanges jom pasni.. waa!! ='(


Sekian.. Wasalam.. =)








No comments:

Post a Comment