Thursday, 15 March 2012

Apabila Diri Di Landa Kebosanan~

Assalamualaikum semua ^_^

Huh.. sem 2 da abiz kan jadi tinggal nk tggu English Camp je yang akan bermula pd 18hb Mac.. huh.. berjanggut nak tggu tarikh tu..hihi.. erm.. tgh2 bosan ni, ida pun menyelongkar la lappy kesayangan ida ni ..

Ini dia lappy HP kesayangan ku <3 wee~ hihi..


Nak dijadikan kisah, tiba2 tengah selongkar ni, terjumpa plak gambr ida ni y ngah snap dlm klas gne Youcam.. hihi..

Pic kesengalan ku y terlampau~ weee..

 Ini pun disebabkan kebosanan jugak.. kebosanan di dalam kelas.. dgr lecturer menyampaikn mklumat y xbleh msuk dlm kotak minda ni lg..hihi...dan ida ni pun jenis y memg tsgt suka duk blakg kt dlm klas..tu y bley wat mcm2 pkre tnpa dketahui oleh lecturer.. hihi.. nkal kn..hahaha =D jd, jgn tiru aksi kenakaln ini yep peeps! haha.. tu je la y dapt merepek tika ini.. papai sumeee!

Sekian.. salam syg dr ida tuk semua.. ^_^ Wasalam..

4 comments:

  1. ouh, ida lagi nakal dari qina. sempat tu duk snap pic. boleh cuba tuk sem 3 ni. haha :D

    ReplyDelete
  2. haha..jgn ditiru kenakalan ini..hihi ^_^ susah t kalu tertangkap ngn lecturer.. kih kih kih =D

    ReplyDelete